01
Apr
08

Gata!

Mi-a venit răspunsul de la ambasadă. Mi s-a aprobat cererea, am obţinut permisul de muncă în Canada. Pe 1 iulie e prima zi de muncă la noul job. Îmi pare rău să plec din România, sper să mă întorc când va fi o ţară mai normală. Acum trebuie să încep să fac o mulţime de acte, să-mi găsesc locuinţă, să-mi lichidez afacerile din ţară, să-mi iau rămas bun de la prieteni. Până acum nu am mai spus la nimeni pentru că am aşteptat să am o confirmare oficială.

Mi-am găsit un job de consultant de marketing la o televiziune din Toronto. Am dat interviu online cu ei, m-au sunat, am fost la ambasadă să fac actele (aici m-au ajutat foarte mult viitorii colegi cu relaţiile lor la Ministerul de Externe canadian), acum mai am o grămadă de acte de făcut. Uite şi o poză din viitorul meu oraş de domiciliu:

Image Hosted by ImageShack.us

LATER EDIT: Dacă nu v-aţi prins până acum, acest articol e păcăleala mea de 1 aprilie pentru cititorii blogului. Vă mulţumesc pentru întrebări şi comentarii!

4 Responses to “Gata!”


  1. 1 Marian Mihai
    Aprilie 1, 2008 la 12:58 pm

    daca nu ar fi 1 aprilie sa mor daca nu te-as crede !!! bine, ca am citit de 2 ori si apoi am stat cam 30 de secunde sa imi revin, dar oricum e buna poanta. era sa te cred.

  2. Aprilie 1, 2008 la 5:35 pm

    Să nu mai zici la nimeni, să văd cine mai pică în plasă!

  3. 3 cata
    Aprilie 1, 2008 la 11:57 pm

    parlez vous francais musiu?

  4. Aprilie 2, 2008 la 4:56 pm

    asta a fost buna. Am luat-o a buna pana cand am vazut editul :)).


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 124,117 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Aprilie 2008
L M M M V S D
« Mar   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

