31
Mar
08

Vreme ciudată…

Afară e mai frig decât era săptămâna trecută, dar eu mă îmbrac mai subţire. Masochism? Nu cred! (Sau sper să nu fie asta…) Ieri s-a trecut la ora de vară, dar încă nu m-am adaptat şi acum sunt plin de vlagă, deşi ar trebui să-mi fie somn. Mâine mă duc la muncă, îmi zic. Ar trebui să mă pregătesc să bag cornu’n pernă, dar nu mi-e somn. Am o stare de nelinişte, o energie ciudată ce pare că mă guvernează. Probabil că şi litrul de Cola pe care l-am băut până acum are ceva de-a face cu asta. Nu ştiu ce să zic. Probabil că iar voi adormi târziu şi mă voi trezi simţindu-mă rău şi promiţându-mi că mâine seară mă voi culca mai devreme. Iar mâine seară e meci de Champions League şi Anatomia lui Grey, aşa că tot la 12.30 – 1 mă voi culca. Şi miercuri o iau de la capăt. Şi iar o să-mi fie somn la serviciu, mai ales după prânz şi iar o să-mi promit să dorm mai mult, iar o să-mi încalc promisiunea. Şi aşa va veni weekend-ul. Nu ştiu ce o să fac în cele două zile libere de săptămâna asta, dar sigur va fi ceva ce-mi va plăcea!

0 Responses to “Vreme ciudată…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 123,699 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Martie 2008
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

