17
Mar
08

SMILEY – Preocupat cu gura ta

De la Ramona:

Multi spun ca sunt perfect
Dar am nevoie de tine caci altfel sunt defect
Multi spun ca sunt bogat
Dar eu cersesc fericirea in patul tau sarac
Multi spun ca sunt frumos
Dar fara dragostea ta pot spune ca-s hidos
Multi spun ca sunt genial
Dar fara tine sunt doar un… un tip banal

Refren:

Si multi dintre ei te vor
Sa fii jumatatea lor
I’as bate cu mana mea
Dar mana mea e prea ocupata cu mana ta
Si crede’ma nu’i usor
Sa lupt contra tuturor
Pe bune i’as injura
Dar gura mea e prea ocupata cu gura ta

Multi spun ca sunt golan
Dar cand esti tu langa mine ma simt un gentleman, yes…
Multi vor sa mi te ia
Dar cheia inimii tale e-ascunsa-n inima mea
Multi cred ca n-are rost
Dar niciodata mai sigur in viata mea n-am fost
Multi cred ca pot gandi pentru noi
Dar noi nu-nseamna mai multi
Noi inseamna doar doi

Refren:…

Mana mea, mana mea
O tine strans pe-a ta
Gura mea, gura mea
O saruta pe a ta
Ocupat, ocupat
Doar cu persoana ta
Prea ocupat sa maï fac altceva [x2]

Refren:…

6 Responses to “SMILEY – Preocupat cu gura ta”


  1. 1 ovi
    Martie 24, 2008 la 9:29 pm

    m-am gandit.Chiar imi place.De fapt nici nu m-am gandit.Am zis de la inceput „geniala”.

  2. 2 none
    Aprilie 17, 2008 la 4:35 pm

    Ce versuri penibile!

  3. 3 Georgia
    Aprilie 29, 2008 la 1:04 pm

    deci absolut geniala melodia…nu m-am omorat niciodata dupa smiley dar melodia asta chiar ma dat peste cap :O…are versuri uni ar spune ca sunt „penibile” dar eu zic ca sunt foarte shucare, jucause….sincer tot respectul meu ma impresionat pt prima data ..tot asa si inainte 😀

  4. 4 claudiu
    Mai 26, 2008 la 8:14 pm

    cea mai tare melodie pe care putea sa o scoata

  5. Iunie 13, 2008 la 12:41 am

    super smekera mel.. tine0 tot asa:X

  6. 6 cristiana
    Iunie 28, 2008 la 11:03 pm

    imi place foarte mult!!;)…smile:);)


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 123,690 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Martie 2008
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

