06
Mar
08

Secretele unei căsătorii fericite

Primit pe mail:
„Sotia mea si cu mine cunoastem secretul pentru a mentine o casatorie solida:
1.De 2 ori pe saptamana mergem intr`un restaurant dragutz.Ea merge marti, eu vineri.
2.Dormim in paturi separate.Eu la Milano, ea la Genova.
3.O duc peste tot, dar ea reuseste mereu sa gaseasca drumul inapoi.
4.Ne tinem de mana mereu.Daca nu o fac, incepe sa cheltuiasca.
5.Are un robot de bucatarie electric, un storcator electric, un prajitor electric si zice ca sunt prea multe in casa si nu are loc unde sa stea.Asa ca i-am cumparat un scaun electric.
6.Si-a facut o masca de argila.Pentru 2 zile a fost frumoasa foc.Apoi si-a spalat masca de pe fata.
7.A urmarit camionul de gunoi, urland dupa el:”Sunt in intarziere petru gunoi?” Soferul a raspuns:”Nu!Sari inauntru!”
8.Aminteste-ti mereu, casatoria e prima cauza a divortului.
9.Nu am vorbit cu sotia mea de 11 luni.Nu indrazneam sa o intrerup.
10.Ultima cearta a fost din cauza mea.A intrebat:”Ce e pe televizor?”, iar eu am raspuns:”Praf”.”

0 Responses to “Secretele unei căsătorii fericite”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 124,113 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Martie 2008
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

