29
Feb
08

Viaţă?

Te văd trecând pe lângă mine. Te ocolesc, atent să nu ne atingem din greşeală. Te uit în secunda în care devin conştient de existenţa ta. Nu ştiu cine eşti şi nici nu mă interesează. Eşti încă un obstacol în drumul meu grăbit către un loc în care am de făcut ceva, de rezolvat o problemă. Când împărţim un mijloc de transport prefer să mă uit pe fereastră decât să te observ, să te întreb de vorbă.

Merg prea grăbit ca să devin conştient de existenţa ta. Uneori ne atingem din greşeală. Ne cerem scuze ferindu-ne privirile, de parcă ne-ar fi ruşine că ne facem cunoscută existenţa. Din când în când mă uit în jur la ceilalţi. Îmi feresc privirea de ochii tăi. Nu vreau să vezi că mă interesează existenţa ta. De fapt nu mă interesează. Mă uit mai degrabă la hainele pe care le porţi decât la faţa ta. Sunt mai interesat de conţinutul căruciorului tău de cumpărături decât de a-ţi ghici vârsta şi ocupaţia din ţinută şi gesturi.

Folosesc tot felul de metode de a cunoaşte oameni noi. Site-uri de matrimoniale, reţele de socializare, forumuri sunt uneltele mele. Nu ştiu să ies în lumea reală şi să intru în vorbă cu oamenii. Cândva poate am ştiut, dar am uitat. Îmi spun că nu am timp pentru asta. Cu toate astea stau 3-4 ore online în fiecare seară. Mă mai uit şi la TV, trebuie să stau informat. Televizorul îmi spune cum e vremea afară, să ştiu cum mă îmbrac de dimineaţă.

Sunt politicos cu toată lumea la serviciu. Conversaţiile cu colegii sunt scurte şi goale de conţinut. Discutăm mecanic aceleaşi subiecte în fiecare zi. Pauza de prânz e cel mai important eveniment al zilei, singurul moment fericit de la serviciu.

Am un salariu pe care majoritatea celor din jur l-ar considera mare. Nu am timp să-l cheltuiesc pe tot. Oricum mare parte din el se duce către bănci sub formă de rate. Mă îmbrac bine şi mănânc prost. Nu am timp să gătesc, de cele mai multe ori mănânc o conservă sau o mâncare semipreparată la cină. Uneori uit să iau cina.

Serviciul mă oboseşte. În nicio zi nu dorm suficient, în fiecare dimineaţă îmi promit să mă culc mai devreme seara. Rareori am timp să-mi iau micul dejun, deşi plănuiesc în fiecare zi să o fac. Cafeaua e o componentă esenţială a dimineţii.La sfârşitul programului de lucru sunt peste măsură de obosit. Îmi recuperez energia pe drumul până acasă. Înainte săintru în bloc intru într-unul dintre magazinaşele din cartier şi-mi fac obişnuitele cumpărături zilnice. Urc în apartament şi nu mai ies până dimineaţă, când alerg spre serviciu.

O dată pe săptămână mă duc la hypermarket să-mi fac cumpărăturile. Umplu coşul de lucruri de care nu am nevoie şi alerg înapoi acasă. Întind la uscat hainele pe care maşina le-a spălat cât am fost la cumpărături. Fac curăţenie prin apartament. Găsesc lucrurile pe care le-am căutat în dimineţile săptămânii şi le pun bine. Săptămâna următoare le voi căuta din nou şi nu le voi găsi. Ies în oraş cu prietenii, văd un film şi mă apucă tristeţea. Weekend-ul s-a terminat. Vine ziua de luni şi o iau de la capăt.

Vine ziua mea de naştere şi parcă a trecut mai puţin de un an de când am serbat-o pe precedenta. Nu am timp să mă gândesc la asta. Şeful mă zoreşte să-mi termin treaba. Tot şeful mă cheamă înapoi la serviciu din concediu. Nici nu am timp să-mi dau seama că nu mai sunt labirou şi mă şi întorc. Şi vine încă un an. Îmi promit ca anul acesta să fie altfel. Că o să mă bucur de viaţă. Că voi sta fix 8 ore la serviciu. Că voi ieşi mai des în oraş. Că voi începe o relaţie stabilă cu cineva. Aceleaşi promisiuni pe care mi le-am făcut şi acum un an şi nu le-am respectat. Şi pe care mi le voi face şi anul viitor…

1 Response to “Viaţă?”


  1. 1 cata
    Martie 1, 2008 la 11:19 pm

    ma…tu ma moderasi?


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 123,869 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Februarie 2008
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

