20
Feb
08

Sunt un consumerist!

Rare sunt zilele în care nu cumpăr nimic! În fiecare seară, când vin de la serviciu, am cel puţin o oprire obligatorie la magazin O pâine, o sticlă de suc constituie minimul de cumpărături. De obicei cumpăr mai mult de atât. Uneori mult mai mult. Doar lucruri de care am nevoie. Asta-mi zic atunci…

Fie că sunt singur sau cu cineva, când mă plimb prin magazine am dorinţa continuă de a cumpăra. Dorinţa asta se manifestă selectiv. Printr-un magazin de cartier sau un supermarket găsesc în fiecare zi sute de lucruri de care cred că am nevoie şi pe care trebuie să le cumpăr. Noroc că mă gândesc de două ori înainte de a cumpăra ceva! Prin hypermarketuri e şi mai rău. Cu cât e mai mare magazinul, cu atât îmi creşte apetitul de a cumpăra.

Prin magazinele de electronice mă simt ca un copil în cofetărie. Vreau tot, deşi nu am ce face cu ele. Dar vreau jucării! Tot felul de jucării. Memory stickuri, MP3 playere, camere foto, sau televizoare LCD îmi fac cu ochiul. Aş lua cu mine tot felul de nimicuri de prin magazinaşele de cadouri, dar îmi vine mintea la loc repede şi nu le iau.

Îm magazinele de haine şi pantofi nu mă comport aşa. Am gusturi foarte precise, adică ştiu exact ce nu vreau. Şi majoritatea mărfurilor din aceste magazine se încadrează în această categorie. Nici maşinile nu-mi stârnesc dorinţa de a le avea. Mă mulţumesc să le admir şi uneori să le conduc. Probabil că încă nu m-a prins şoferia…

Concluzia e simplă: nu pot trece pe lângă un raft de magazin fără să vreau să iau ceva de pe el.

5 Responses to “Sunt un consumerist!”


  1. Februarie 20, 2008 la 11:14 pm

    deci ca s afiu mai explicit, cat ai salariul?

  2. Februarie 21, 2008 la 12:04 am

    Suficient cât să-mi pot permite actualul stil de viaţă…

  3. Februarie 21, 2008 la 10:39 am

    am zis sa fii mai explicit, nu ambuguu ca de obicei….lol

  4. 4 cata
    Februarie 21, 2008 la 9:22 pm

    esti o veriga slaba…

    totusi, angajeaza-ma si pe mine la tine ca sa-ti arat cum se procedeaza cand castigi bine si tre’ sa tii de bani 😉

  5. Februarie 22, 2008 la 10:05 am

    Să mai vedem cum ajungem şi acolo…


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 123,698 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Februarie 2008
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

