04
Ian
08

Făra Zahăr – Lav stori

Săndel, cumătru’, cumnatu’, şefu de post…

Cu faitonu’ meu mă plimb prin tot satu’

Îl străbat la trap dintr-un cap în altu’

Mi-am tunat căruţa şi am transformat-o

În Lamborgini Gallardo

Cu faitonu’ meu mă plimb prin tot satu’

Am cu mine pe cumătru’ şi cumnatu’

Mi-am vopsit căruţa şi am transformat-o

În Lamborgini Gallardo

 

Cu faitonul eu îmi caut o fimeie să mă-nsor.

Ştiu cum se face că-n celulă am avut televizor.

Am văzut cum se iubeşte Bombonelu’ cu Mătuşa,

Cum în fiecare miercuri Huidu pupă Găinuşa.

Poporul vrea să vadă circ, la noapte nimeni n-o să doarmă

Că OTV-ul face rating cu divorţul lui Prigoană.

Şi cetăţeanca Bahmuţeanca îl face de ruşine

În direct, să afle ţara că n-o prigonit-o bine.

Întotdeauna-i vina noastră? Niciodată a muierii?

Revenim după reclame cu crima din Primăverii:

Într-o zi la asfinţit, şoarecele a-ndrăznit

Şi-a intrat sărind portiţa în odăi la Romaniţa.

Dar motanu-aviator l-a-ncolţit în dormitor

Şi gelos l-a impuşcat, dragi copii, direct în cap.

Romaniţa bucuroasă că s-o terminat cu bine

Se pupa-ntro zi cu altu’… “Nu cu mine, nu cu mine!”

 

Dac-eram oportunist mă însuram c-un fotbalist

Că are bani şi are vile şi se tunde la stilist,

Da’ mi-o răspuns un spaniol când l-am sunat pe Adi Mutu.

Era socru-su’ şi-o zis că dacă mă prinde-mi rupe gâtu.

Tu eşti frumoasă şi creaţă, nu mai ai deloc mătreaţă.

Hai să facem o iubiri ca Monica şi cu Iri,

Să ne filmăm cum mâncăm şi ce frumos te speli pe dinţi,

Să-ţi filmeze bejula ca să vadă-ai tăi părinţi

Că pe petale eu te ţin şi lingă mine vreau să stai

Ca să te-apleci, ca să mă pupi, şi să ne “Ai ai ai ai aiii!”

Mioriţă laie, plângi în odaie

Că Petrică fără frică o fugit cu altă oaie.

Petrică Roman cel mai bun cioban

Stă acum c-o mână într-o altă lână.

Ţine minte trei cuvinte de la baciul moldovan,

Nu contează frumuseţea, un cioban e tot cioban.

Nu căta iubiri perfecte ca nea Nelu şi cu Nina

Care se pupau ca chiorii când partidul lua lumina.

 

Porcu’ nostru are-o tonă, şi mi-i foame da’ mi-i frică

Daca-l tai şi-l ţin afară, nu se-mpute, nu se strică?

Ţirr! La Ţiriac la uşă, mustăciosul e bancher,

Poate îl conving să-mi deie bani să-mi cumpăr frigider.

Am citit eu din reviste că iubeşte-o

 zână bună

Care face emisiune cu moşnegii din comună.

O filma pi Ţaţa Floarea cum se uită-ncet spre uşă

“- Vai, Săndel, băietu’ mamii… – Surpriză, plângi mătuşă!”

Dar surpriza cea mai mare, m-am spăriet de-am zis că mor,

Când la uşă mi-o răspuns Ştefan Bănica junior,

Mi-o cântat un cântecel despre ghivetă şi bideu

Şi l-am rugat ca să danseze pentru frigideru’ meu.

Cu faitonu’ merg prin sat şi toate fetele mă vedi,

L-am luat peţitor pe cumătrul Slim Shady.

Vrau să fac o nuntă mare, o grămadă de parale,

Să mă-nsor c-o hahaleră şi să-mi fie naş Becali!

 

Măi Săndele… nu fi prost… eu nu-s Eric Roberts… îs şefu’ de post

Versuri de pe www.farazahar.com

 BONUS: Ca$$a Loco – Nu esti tu un pic cam prost

1 Response to “Făra Zahăr – Lav stori”


  1. 1 faninho
    Ianuarie 5, 2008 la 11:32 pm

    Mwhahaha :)) Ce tare! Chiar ma gandeam cand mai scot astia de la farazahar ceva 😛


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 123,609 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Ianuarie 2008
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

