30
Dec
07

Ce-a fost şi ce va fi

Fiecare îşi face un bilanţ la sfârşit de an. Şi planuri pentru anul ce abia începe. Chiar şi eu. Acum e timpul să-mi amintesc lucrurile bune şi să mă bucur de ele. Să-mi pun dorinţe, să-mi fac planuri, să-mi stabilesc obiective.

Anul 2007 a fost unul bun pentru mine. Ordinea în care pun realizările este cea în care mi le aduc aminte. Mi-am schimbat jobul, am luat examenul de licenţă, am obţinut permisul de conducere. Am fost sănătos şi n-am avut de înfruntat probleme de nerezolvat pe niciun plan. Am văzut ce înseamnă să fiu apreciat şi am învăţat foarte multe lucruri noi. Consider că în acest an am devenit mai bun ca om şi că am devenit mai atent şi mai grijuliu în comportamentul faţă de cei din jur.

Mai am multe lucruri pe care vreau să le îmbunătăţesc în comportamentul meu. De asta mă voi ocupa în 2008. Mai vreau să fac şi alte lucruri. Să călătoresc mai mult, de exemplu. Şi să-mi fac mai mulţi prieteni şi să mă port mai frumos cu cei pe care-i am. Şi să scriu mai mult pe blog. Şi să învăţ mai multe lucruri noi. Şi să fiu mai eficient. Şi să mă distrez mai mult. Să văd mai multe filme, să citesc mai multe cărţi. Şi poate să mă îndrăgostesc. De ce nu?

0 Responses to “Ce-a fost şi ce va fi”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 123,698 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Decembrie 2007
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

