16
Dec
07

Weekend

Ninge aşa frumos afară… Măcar anul ăsta să avem un Crăciun alb… Vineri seară am fost la întâlnirea bloggerilor piteşteni. Nu am avut timp până acum să scriu despre asta. Oricum au făcut-o ceilalţi participanţi. Detalii aici sau aici. Cu ocazia asta am aflat că s-a redeschis patinoarul. Când mergem?

1 Response to “Weekend”


  1. 1 faninho
    Decembrie 17, 2007 la 12:30 am

    Hmm. La patinoar am fost azi, pentru prima data in viata. In afara de micii cocala..pardon, intreprinzatori care pun manele la uriasele lor boxe ca sa atraga clienti, e totul OK 😉


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 124,180 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Decembrie 2007
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

