12
Dec
07

Dependenţe şi vicii

Sunt dependent de muzică. Şi de ştiri. Şi de internet. Şi de ConQUIZtador. Şi de multe şi mărunte lucruri care-mi fac zilele frumoase. Nu fumez, nu beau cafea, nu-mi place alcoolul. Nu prestez niciun joc pe bani. Tu de ce eşti sau ai fost dependent? Cum scapi de o dependenţă? Ce vicii ai sau nu ai? Tiberiu, Cristi, Ştefan, Marian, Anca, Maria, voi ce ziceţi?

4 Responses to “Dependenţe şi vicii”


  1. Decembrie 13, 2007 la 12:40 am

    si eu sunt dependent de stiri, pe unele chiar le si fac, pe altele doar le redactez… si mai sunt dependent de ce nu am, adica de bani si timp liber….dar ma tratez…

  2. Decembrie 14, 2007 la 8:08 pm

    :D))

    realitatea
    net
    tigari
    mai nou masini 😉

  3. Decembrie 17, 2007 la 2:51 pm

    Eu sunt dependentă de piticu, iubire şi ţigări:D De curăţenie m-alecuit piticu :))

  4. Ianuarie 21, 2008 la 8:43 am

    Recunosc, fumez! Si beau cafea! Fac asta din placere, nu vreau sa scap de dependenta. Ii invidiez pe cei care nu au reusit sa descopere cat de misto e o tigara acompaniata de o cana de cafea aburinda, dar sunt irevocabil prins in capcana si nu pot/vreau sa scap.

    Dar retine: suma viciilor e constanta! Ai si tu ceva pe suflet, cu siguranta!


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 123,483 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Decembrie 2007
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

