11
Dec
07

Lucrurile bune de azi

  • pâinea şi cozonacul pe care le-am luat de la Auchan
  • victoria naţionalei feminine de handbal împotriva Germaniei
  • am văzut Bricostore pe dinăuntru
  • unul dintre cei trei cititori ai blogului meu mi-a lăsat comentariu. Tot Ştefan m-a adăugat şi pe blogul lui. Mulţumesc!
  • mi-am luat un miniaparat de radio adorabil
  • acum stau la căldurică, cu burta plină, ascult muzică, messengeresc şi bloghez
  • urmează Freddy la Pro Cinema
  • chiar şi după ziua de azi mai găsesc motive de bucurie
2 Responses to “Lucrurile bune de azi”


  1. 1 iulia
    Decembrie 12, 2007 la 12:55 am

    buna,
    ai uiat ceva .. zic eu … :)) faptul ca ai vb cu mine in seara aceasta … si azi si maine si tot asa … :))))

  2. Decembrie 12, 2007 la 1:53 am

    iulia: eu de ce n-am vorbit cu tine?

    adi: un lucru bun. dupa ce m-am trezit cu noaptea-n cap pentru niste intalniri (eu ma culc la 5-6 zi de zi ca-n reclama)…am fugit de la birou la 17.00 si-am dormit ca un porc trei ore. Asta dupa trei luni de nedormit. uite ce lucru bun! somn, tataie 🙂


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 123,492 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Decembrie 2007
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

