11
Dec
07

3rei Sud Est – Vorbe care dor

La noapte-am sa plec
Caci nu mi-e usor
Cand simt iarasi patul rece si gol si glasul tau ca un ecou

O noua zi
Tu n-ai sa stii
Privesc spre cer si-ntreb de ce
N-au nici un rost regretele
Iar ma indrept spre nicaieri

Refren:
Vorbe..vorbe care tot mai dor
Vorbe spuse prea usor
Diminetile tarzii

Vorbe..vorbe care tot mai dor
Vorbe spuse prea usor
Mai poate fi ceva-ntre noi
Sunt doar iluzii

La noapte-am sa plec
Mi-e greu dar incerc
Vreu din mintea mea cumva sa sterg
Vorbe-n care nu mai cred

In fiinta mea e o lupta grea
Sa nu privesc in urma mea

Si bratele larg le-am deschis
Ma las purtat de vant prin noapte

Refren:
Vorbe..vorbe care tot mai dor
Vorbe spuse prea usor
Diminetile tarzii

Vorbe..vorbe care tot mai dor
Vorbe spuse prea usor
Mai poate fi ceva-ntre noi
Sunt doar iluzii

Vorbe vorbe vorbe…oooooo
Vorbe vorbe vorbe…oooooo
Vorbe vorbe vorbe…oooooo
Vorbe vorbe vorbe…

Refren:
Vorbe..vorbe care tot mai dor
Vorbe spuse prea usor
Diminetile tarzii

Vorbe..vorbe care tot mai dor
Vorbe spuse prea usor
Mai poate fi ceva-ntre noi
Sunt doar iluzii

Refren:
Vorbe..vorbe care tot mai dor
Vorbe spuse prea usor
Diminetile tarzii

Vorbe..vorbe care tot mai dor
Vorbe spuse prea usor
Mai poate fi ceva-ntre noi
Sunt doar iluzii.

2 Responses to “3rei Sud Est – Vorbe care dor”


  1. 1 iulia
    Decembrie 12, 2007 la 1:02 am

    multumesc, ma trezesti mereu la realitate …


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 123,482 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Decembrie 2007
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

