02
Dec
07

1 Decembrie pentru mine

M-am trezit pe la 10.30. Am fost trezit, de fapt, de un telefon. Şi dacă tot nu mai puteam să dorm, am intrat pe net. Doar ca să văd ştirile şi cine e online, pentru că aveam de gând ă fac ceva curăţenie. Doar că m-am luat cu vorba şi am anulat curăţenia. Şi a venit surioara acasă. Şi am plecat la Auchan la shopping împreună cu Iulia. Acolo ne-am întâlnit cu George, doar că nu a putut să stea prea mult. A rămas să ne întâlnim altădată. Eu am rămas cu fetele să cumpărăm. Şi cu alte câteva sute, poate mii de cumpărători. Magazinul era aglomerat. Marfa zbura de pe rafturi într-o veselie! Am contribuit şi noi la golirea rafturilor, luând cele necesare pentru acasă.  Am reuşit să umplem un cărucior cu cumpărăturile, am plătit şi am plecat.

Seara am ieşit în Hush.  A fost foarte distractiv. Am şi mâncat câţiva mici, am băut nişte Martini, am ascultat muzică, am dansat, am discutat, am râs. A fost mişto. Vom repeta!

0 Responses to “1 Decembrie pentru mine”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 123,482 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Decembrie 2007
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

