10
Oct
07

Pierdut şi regăsit

De curând am pierdut feedul RSS al lui Adrian Boioglu. Azi am observat şi am reluat subscripţia. S-ar părea că am ajuns la un număr destul de mare de bloguri la care sunt abonat prin RSS de n-am observat că nu mai primesc articolele lui Adrian. Oare câte lucruri am mai pierdut aşa?

LATER EDIT: tot acum am văzut şi că vechiul meu blog, cel de pe weblog.ro nu mai există. Am tot vrut să copiez posturile de acolo aici, dar mi-a fost prea lene. Şi acum văd că din cauza lenei am pierdut nişte chestii pe care mi-ar fi plăcut să le revăd peste câţiva ani.

1 Response to “Pierdut şi regăsit”


  1. Octombrie 11, 2007 la 4:56 am

    mda, am facut niste modificari la feedburner…
    acu macar totu e ok. am si feed de posturi, si de comentarii si de posturi in lb engleza pt cititorii din state.
    bine ai revenit…


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 123,855 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Octombrie 2007
L M M M V S D
« Sep   Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

