25
Iul
07

Banzai!

Ieri am fost plecat la Bucureşti, la cursurile Toyota Way. În cinstea acestui fapt, a fost decretat cod roşu în măreaţa noastră capitală. Am văzut sediul Toyota România, practic un show-room imens cu multe birouri. Am văzut care sunt valorile companiei şi cum ar treobuie să-mi fac treaba şi să mă comport când sunt la serviciu. A fost interesant şi plăcut, mai ales că am cunoscut şi nişte oameni cu care o să mai am treabă. Şi mi-au dat o şapcă cu echipa de Formula 1, ca premiu de participare.

Am mers cu un Aygo care s-a comportat admirabil şi a fost surprinzător de lconfortabil. Am stat pe bancheta din spate şi am avut suficient loc. Consumul pentru un drum Piteşti-Bucureşti-Pipera şi întors a fost un pic mai mult de 10 litri de benzină. Am avut şi un GPS care s-a dovedit de un real folos. M-a amuzat numerotarea caselor şi celorlalte proprietăţi din Pipera. Între casa cu numărul 3 şi numărul 1, unde se află sediul Toyota România se mai află vreo câteva zeci de case. Probabil că s-au tras la sorţi numerele de la case… Am văzut şi noi moduri de a parca maşina prin Bucureşti. Am văzut şi foarte multe şoferiţe, probabil de aia merge traficul aşa de greu :D. Şi mi s-a confirmat ce ştiam despre şoferii de pe străzile Capitalei, că nu au prea multe legi de respectat. În curând voi reveni, pentru o nouă şedinţă de brainwashing.

Şi aş vrea să-i urez un La mulţi ani! lui Gogu Kaizer, care a împlinit un an.

3 Responses to “Banzai!”


  1. Iulie 25, 2007 la 10:46 am

    sa inteleg ca si compania ta a contribuit la averea lui JiJi?

  2. 2 cata
    Iulie 31, 2007 la 10:26 pm

    sa stii matale ca soferii din Bucuresti sunt mult mai buni si mai civilizati decat cei din Pitesti…care sunt niste incapabili /:)


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 123,690 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Iulie 2007
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

