15
Iul
07

Întâlnirea bloggerilor

Am fost la întâlnirea bloggerilor piteşteni, cu participarea specială a câtorva dintre cei din Bucureşti. Discuţii interesante, amuzament, mici, bere, sucuri, feţe cunoscute sau nu, oameni pe care i-am cunoscut cu această ocazie. Întâlnirea a început la ora 19.00, eu am ajuns la 21.00 şi-mi cer scuze, încă o dată, pentru asta. Iată şi participanţii, în ordinea în care şi-au scris numele şi linkurile pe bonurile puse la dispoziţie de către chelneriţă:

Adrian Enacheadienache.wordpress.com

Adrian Soaresucces.dublu.ro

Cristiganduri.evonet.ro

Alexdevicepedia.com

Sandusandossu.ro, sandossu.com

Doctorulwww.killerinc.ro/doctor (sper să fie corect)

Bogdan Badeasyncron.ncd.ro

Dumisdumisblog.com

Tibi Puiu (sharkyx)zmemusic.com, zmetravel.com, sharkyx.info, sharkyx.com

Killer INC, momentan retras din blogging – killerinc.ro

Patris, pe care o cunosc de undeva, dar nu ştiu de unde – patris.voce.ro, bratianu.voce.ro

Bobby Voicuwww.bobbyvoicu.com

Vlad Bălanwww.vladbalan.com

Nihasabunny-power.blogspot.com

Andreea de la Radio Muntenia, care n-are blog, dar are emisiune mişto la radio

Marian n-a venit, la fel şi Cristi, dar îi aştept oricând la o bere sau un suc.

Poze şi impresii mai pe larg o să găsiţi la cei amintiţi mai sus. În zilele următoare o să-i adaug în blogroll pe cei care nu erau deja, la fel şi în Google Reader. Mi-ar plăcea să am şi cât mai multe dintre pozele de la întâlnire, datele de contact pentru asta le găsiţi în pagina Despre mine de mai sus. Nu mă supăr dacă veţi copy/paste lista la voi pe bloguri, ba chiar vă rog. Iar dacă mă adăugaţi în lista de messenger, ca să continuăm comunicarea, cu atât mai bine!

Sper să nu fi greşit vreun link, la fel cum sper să vină şi valuri de trafic asupra blogului meu în urma popularizării lui printre bloggeri (sau nu…). Bonurile cu lista participanţilor vor fi păstrate cu grijă şi dăruite cuiva sau scoase la licitaţie pe eBay, încă nu m-am hotărât…

LATER EDIT: a fost prezentă şi BrokenDoll, dar nu s-a trecut pe foile de prezenţă.

6 Responses to “Întâlnirea bloggerilor”


  1. Iulie 16, 2007 la 12:31 am

    io am fost la munca ba … dar daca shtiam ca vine nihasha ma suiam si eu cu el in masina sa ii arat vreo 2 gagici din pitesti 🙂

  2. Iulie 16, 2007 la 1:30 am

    si eu veneam dar stii…eu am avut treaba bere, mici, gratar…kestii . sincer nu am stiut ca o sa vina atata lume bune. las’ ca mai e loc si pt data viitoare.

  3. Iulie 16, 2007 la 7:48 am

    Apropo de updatarea blogroll-ului : Radu Banciu nu mai e functional…s-a inchis ziarul intre timp 😦
    Multumesc.

  4. Iulie 16, 2007 la 3:06 pm

    @Cristi: timpul nu e pierdut, poţi să vii data viitoare, cu sau fără Nihasa
    @Marian: oricând eşti binevenit la orice întâlnire cu bloggeri sau cu bloggeriţe. Ai pierdut aseară, aveai multe impresii de schimbat cu Nihasa
    @meplusmyself: mulţumesc de atenţionare, l-am scos pe Banciu din blogroll. Aştept cu nerăbdare să revină în blogosferă…

  5. Iulie 16, 2007 la 4:51 pm

    Mie mi-a placut intalnirea, sper sa se mai organizeze si pe viitor 😀

  6. Iulie 16, 2007 la 8:05 pm

    Si eu sper ca luna viitoare, undeva pe 20-21, sa organizam inca o intalnire. Si de data asta asteptam si pe Piticu, si pe Marian (rechinu), si pe multi multi altii care nu au fost prezenti sau nu au stiut. Pe aceasta cale, rog bloggerii „grei” sa ne ajute in promovarea intalnirii. Ramane de discutat.


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 124,117 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Iulie 2007
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

