10
Iul
07

Cum fuse?

Image Hosted by ImageShack.us

Prima zi la noul job? Pe scurt, îmi plăcu. Alţi oameni, altă atmosferă. Fiind prima zi, toţi se purtau frumos cu mine, aşa că nu am ce să le reproşez. Am multe de învăţat, multe de încercat, dar nu mă plâng. Încet, încet o să devin tot mai cunoscător, tot mai bun. Mai sus, graţie lui Marian, poţi să mă vezi la sfârşitul programului de lucru.

De dimineaţă mă aşteptau biroul şi calculatorul, pregătite de lucru. Eu nu eram aşa de pregătit. Am făcut cunoştinţă cu mulţi oameni, toţi prietenoşi şi zâmbitori, că doar era prima mea zi acolo şi nu trebuie să mă sperie. Mi-am preluat şi noua adresă de mail corporate, de pe care o să comunic cu restul lumii Toyota. Telefonul de serviciu mi-l preluai mai pe seară, după program. Am un nou număr, deocamdată singurul pe care o să răspund. Notează: 0748 039 675. Bun, acum poţi să-mi dai bipuri noaptea, mai ales când o să ţin telefonul închis. Am acces la internet, inclusiv la messenger, chiar dacă netul se mişcă mai anemic. Calculatorul se mişcă bine, probabil şi pentur că nu are prea multe instalate pe el şi nici viruşi.

Azi văzui şi servicele, dar nu prea o să am treabă pe acolo. Aerul condiţionat e prezent peste tot în show-room, aşa că nu prea am motive să ies afară.

Aştept cu nerăbdare ziua de mâine.

6 Responses to “Cum fuse?”


  1. 1 Marian Mihai
    Iulie 10, 2007 la 10:01 pm

    i am very happy for you baby! acum esti un om implinit…cel putin pt inca 3 ani. nu ai nevoie de un uncenic? astept si primul tau salariu ca sa-l lasam pe la striptis si pe la carciumi.

  2. 2 iulia
    Iulie 10, 2007 la 10:11 pm

    vad ca ai trecut testul daca inca zambesti la sf de program,
    deci e de bine … :))) BRAVO

  3. 3 Gina
    Iulie 10, 2007 la 11:37 pm

    Multa bafta in noul job.

  4. Iulie 11, 2007 la 12:11 am

    Mersi de gândurile bune. Când o să angajez şi o secretară foarte personală, Mariane, te chem?

  5. Iulie 11, 2007 la 3:08 pm

    da,cheama-ma!!! dar in ce sens??? de secretara sau sa o testez mai amanuntit??


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 123,861 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Iulie 2007
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

