03
Iul
07

Ultima săptămână…

E ultima săptămână în care mai lucrez la Preţul corect. E o senzaţie ciudată să mă duc la serviciu fără nicio apăsare, relaxat. Mă bucur că toţi oamenii de la ziar mi-au spus că le pare rău că plec. Şi mie îmi pare rău că plec, dar îmi pare şi bine. Cred că fac un pas înainte şi aştept cu nerăbdare să încep lucrul la noul job. Aştept şi să dau examenul şi să iau permisul de conducere. Zilele astea sunt foarte interesante…

1 Response to “Ultima săptămână…”


  1. Iulie 4, 2007 la 5:20 pm

    si tu o sa ai permis?? hai ca se duce de rapa sistemul rutier din romania….


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 124,113 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Iulie 2007
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

