15
Iun
07

Alt hot-spot în Piteşti

Scriam ieri despre hot-spotul de la Club 32. Azi fusei pe la Hotel Muntenia şi dădui de un mic panou care mă informa că acolo se află un hot-spot cu acces internet de la Zapp. Nu cerui detalii, dar mi se pare interesant că un hotel în care nu am văzut camere de supraveghere să aibă internet wireless, cel puţin în lobby.

2 Responses to “Alt hot-spot în Piteşti”


  1. Iunie 15, 2007 la 5:32 pm

    aha … bineee … las ca imi fac si eu … din primii bani de adsense, cu prima pagina deschisa sa fie piticu.ro iti dai seama 😉

    si stii unde il amplasez … de se va prinde si de pe magic 😉

  2. Iunie 15, 2007 la 8:45 pm

    Succes, dragă Cristi! Poate atunci îmi iau şi io laptop şi bloghez de pe stradă 😀


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 123,855 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Iunie 2007
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

