14
Iun
07

Kaufland

Azi fusei pentru prima oară la Kaufland. Nu-mi plăcu. Mi se pare cam înghesuit. Pare un Metro mai mic. Pare că au vrut să înghesuie cât mai multă marfă în spaţiul respectiv, reducând la maximum lăţimea culoarelor. Bine măcar că au aer condiţionat şi un magazin Domo care arată mult mai bine decât cele pe care le-am văzut până acum. Zona caselor are nişte bare de inox care delimitează culoarele pe care să le folosească clienţii, dar care seamănă cu cele pentru dirijarea vitelor. Cred că o să mă mai duc la cumpărături acolo, dar nu prea curând…

2 Responses to “Kaufland”


  1. 1 Marian Mihai
    Iunie 14, 2007 la 11:43 pm

    evident. mi se parea kiar ciudat sa nu te duci tu la Kaufland si sa carcotesti ceva si despre ei. mie imi place acolo pt ca au multe fructe prospete si ieftine. preturile sunt mult mai mici decat la Metro ori la orice alt super-mega-hiper-market din oras si la casele de marcat merge treaba destil de repede. in skimb unii angajati sunt mai idioti si mai nedimtiti decat cei pe care i-ai intalnit tu la Altex.

  2. Iunie 14, 2007 la 11:58 pm

    O să mă mai duc pe acolo ca să mă dumiresc. Asta e doar prima impresie pe care mi-a făcut-o magazinul.


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 123,874 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Iunie 2007
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

