31
Mai
07

Bancurile zilei

Venite pe messengereanu:

Un american, un francez si un roman cum discutau afla ei daca ii insala nevestele: Francezul zice : – Eu vin acasa si o intreb daca m-a inselat si ea normal, zice ca nu, si eu o intreb dar cu … si zic un nume de prieten, ce ai facut ? si ea imi spune tot! Americanul zice : – Eu vin acasa si o intreb daca m-a inselat si ea normal, zice ca nu, iar eu ii spun ca nu-i mai dau nici un ban si ea imi povesteste totul ! Romanul zice : – Eu vin acasa si sun intai la vecina, o fac curva si ea incepe: „eu curva? dar nevasta-ta care si-o trage cu ………….” :-)) :-)) :-))

Intrebare la Radio Erevan: – Este adevarat ca, in urma dezastrului de la Cernobal, toata conducerea centralei atomoelectrice s-a sinucis? – Da, in afara secretarului de partid, care nu a fost gasit acasa ! :-)) :-)) :-))  

Doctorul il intreaba pe unul dintre pacientii „sariti de pe fix”: – Ia spune-mi, de ce te lauzi la toata lumea ca esti Napoleon, iar mie imi spui ca esti Ludovic al XIV-lea? – Pe dumneavoastra nu pot sa va mint, sunteti medicul meu. :-)) :-)) :-)) :-)) 

Off the topic: am trecut de 5.000 de vizite pe blog. 😀

 

3 Responses to “Bancurile zilei”


  1. Mai 31, 2007 la 3:02 pm

    5000 de vizite pe zi? 🙂

  2. Mai 31, 2007 la 4:00 pm

    5.000 per total. Aş vrea io să fie pe zi…

  3. Iunie 7, 2007 la 10:28 pm

    Bravo tie si la mai mare !


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 124,018 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Mai 2007
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

