05
Mai
07

Îl susţin pe Băse

Scriam de curând că sunt dezamăgit de Băselu. Continuu să fiu dezamăgit de el. Mi-a demonstrat că este şi rămâne un simplu politician. Dar nu vreau să fie demis! Vreau să rămână preşedinte. Eu l-am votat în 2004. Îl voi vota şi în 2007. Îl vreau acolo, în coasta lor. A celor care conduc ţara. Îl vreau să fie incomod, să-i împiedice la fiecare pas greşit. Să le fie frică de el. Singura lui şansă este să fie un critic dur al guvernării. Să fie câinele de pază al corectitudinii politicienilor. Sper că asta va face. Mă aştept să fie rău, să fie dur, să fie sincer. Mă aştept să mă apere în faţa politicienilor. Să le dea peste bot prostănacului şi tăricelului. Pentru asta mă voi duce pe 19 mai să pun ştampila pe NU!

A făcut cumva şi m-a convins să-i mai acord o şansă. Nu pot decât să sper că nu mă va dezamăgi mai tare…

8 Responses to “Îl susţin pe Băse”


  1. 1 ionica
    Mai 5, 2007 la 9:32 pm

    Cred ca te-a convins cu ultimul discurs tinut in Spania la Castellon. 🙂
    Corect , trebuie sa ramana in functie!

  2. Mai 5, 2007 la 9:39 pm

    Nu pot spune exact cu ce m-a convins. Dar mi se pare a fi cea mai bună opţiune în situaţia dată. Prefer un preşedinte viu, care să mai facă şi o ţâră de scandal.

  3. Mai 5, 2007 la 11:29 pm

    Si eu il voi sustine pe Base.
    Din cate am discutat cu prietenii apropiati, inteleg ca si ei il vor sustine.

  4. 4 iulia
    Mai 6, 2007 la 8:25 pm

    da , super asta …..
    Daca si pe tine te-a convins pai atunci mergem la vot…. dar cu cine votam ?? ca si tine…. 🙂

  5. Mai 6, 2007 la 8:32 pm

    Cred că cel mai important este să mergem la vot. Ce votăm, e treaba fiecăruia…
    Eu votez NU.

  6. Mai 12, 2007 la 8:22 pm

    Nu-mi plce base, nici ca individ si nici ca si presedinte, de ce? Pentru ca vorbeste tampenii.

    In primul rand el nu are treaba cu politica si nici cu coruptii, nu intra in atributiunile presedintelui. Nu e caine de paza, nu e politist, e presedinte. El trebuie sa reprezinte romania, sa se poate frumos, sa vorbeasca frumos, e unica lui treaba – dar o face prost. Exemplu: a jignit urat rusia, fara motiv, incita la violenta acum, in campanie electorala, etc.

    NU ii e nimanui frica de el, nu are de ce sa-i fie frica cuiva de el, e presedinte, nu judecator, procuror sau ministru, nu poate face nimic din fotoliul de presedinte.

    Eventual poate sa-si foloseasca relatiile (ilegal, logic) pentru a comanda dosare politice, cum a aratat ca poate. Ei bine, in cazul ala.. da, e de temut

    Nu vreau sa te conving de ceva anume, pentru ca e mai bun decat ceilalti, dar vreau sa-ti arat ca nu ai de ce sa-l stimezi, chiar nu ai.

  7. Mai 12, 2007 la 9:24 pm

    Nu-l mai stimez pe Băse. Doar că-l susţin în această problemă. Când voi avea de ales între el şi un alt politician care mă convinge că e mai bun, nu voi sta pe gânduri. Deocamdată nu m-a convins nimeni…


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 123,869 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Mai 2007
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

