19
Apr
07

Ce s-a întâmplat, Traiane?

Mă ştii. Sunt unul dintre cei care au stat la coadă în gară ca să poată să te voteze. Pentru că nu am vrut să văd cum e vremea în Congo. Ai început bine mandatul. Le-ai mai dat încă o dată peste bot la pesedişti când ai numit Guvernul în ciuda lor. Eram sigur că am ales pe cine trebuie. Pentru că pentru asta ţi-am dat votul meu. Ca să le dai peste bot. Să ucizi sistemul ticăloşit. Ai început bine. Dar nu ai mai continuat la fel. Ceva s-a schimbat. Poate eu. Timpul a trecut, m-am mai maturizat. Şi pentru tine a trecut timpul. Şi ai făcut tot mai multe gafe. Prostioare. Din acelea care te făceau simpatic când erai ministru sau primar. Dar care nu prea dau bine pentru un preşedinte de ţară. Şi ai şi nişte prietenii dubioase. Rând pe rând, consilierii te-au părăsit. Aliaţii din alegeri au plecat şi ei de lângă tine. Azi au votat împotriva ta. Ţi-au mai rămas alături puţini oameni din politică. S-ar putea ca şi ei să te părăsească. Şi atunci vei fi singur. Oare?

Poporul te iubeşte. Cu fiecare ocazie îţi arată asta. Dar nu te ţin ei în funcţie. Te ţin cei care azi ţi-au întors spatele. Politicienii. Sistemul ticăloşit. Hoţii. Corupţii. Pe ei i-ai supărat. Ai vrut să fii mai şmecher decât toţi şi ai ajuns să fii dat afară din local. Şi s-ar putea să nu mai ai voie să intri. În două luni se pot adopta multe legi. Inclusiv una care să-ţi interzică să mai candidezi. Dar vei rămâne cu dragostea poporului. Aşa-ţi zici în sinea ta, nu?

Pe mine m-ai dezamăgit. Mi-ai arătat că eşti la fel ca ei. Că eşti doar un alt politician. Poate unul mai simpatic prin bădărănia lui. Dar tot politician. La fel ca Geoană, la fel ca Tăriceanu sau Voiculescu. Micile şmenuri te-au caracterizat toată viaţa. Acum nu mai faci trafic cu blugi. Dai indicaţii privind câştigătorii unor licitaţii de stat. Curajul este o altă caracteristică a ta. S-ar părea că ai fost prea curajos. Ai apucat tigrul de coadă, aşteptându-te să stea blând. Nu a făcut asta. Te-a muşcat. Rău.

Te doare. Eşti rănit. Mai trăieşti. Simţi că poţi să te ridici şi să înfrunţi bestia. Simţi că o poţi învinge. Ai milioane de suporteri. Aceiaşi care-şi trimiteau SMS-uri în 2004. Aceiaşi care stăteau la coadă prin gări să te voteze. Aceiaşi care te-au sprijinit în ultimii ani.

Tot ei te sprijină şi acum. Mijloacele se schimbă puţin. Acum comunică pe mess mesajele de susţinere. Se strâng în piaţă pentru tine. Vor striga pentru tine. Vor sta la coadă la vot. Să vedem dacă vor avea pentru cine…

Nu ştiu dacă te voi mai vota. Nu ştiu dacă voi mai vota. M-ai dezamăgit!

7 Responses to “Ce s-a întâmplat, Traiane?”


  1. 1 ionica
    Aprilie 19, 2007 la 6:44 pm

    E greu de spus ce s-a schimbat la el. Politician a fost tot timpul si atunci cand era ministru dar si acum cand e un presedinte suspendat. Nu sunt de acord cu suspendarea , nu din cauza motivarii ei ci pur si simplu din cauza initiatorilor si votantilor acesteia. Aceiasi clica , o mana de oameni (aprox 400) care conduc destinele tarii din 90 pana acum (multi dintre ei erau „demnitari” si inainte) , probabil ca Basescu i-a deranjat prin atitudinea fata de ei , Parlamentul Romaniei, in teorie reprezentantul poporului roman, in practica , un grup restrans de baieti (si fete mai nou) care isi urmeaza planul , neinteresati de nevoile poporului pe care ar trebui sa-l reprezinte.

  2. Aprilie 20, 2007 la 8:28 am

    Am spus că e doar un simplu politician, la fel ca şi ceilalţi. În ceea ce priveşte clasa conducătoare… mai bine nu zic nimic. Nu cred că merită!

  3. Aprilie 20, 2007 la 11:54 am

    am constatat la foarte multi pesedei un model de comportament

    ca sa poata injura la basescu cu autoritate isi incep comentariile cu o marturisire lacrimogena: „tii minte basescule cand au fost alegerile, eu am stat la coada ca sa te votez, am mers in gara etc.”

    este cea mai perversa manipulare pe care am vazut-o in ultimul timp

    FALS! SUNTETI FALSI! nu ati stat la coada sa-l votati pe basescu, l-ati votat de fapt pe nastase ca sa pastrati in romania sistemul ticalosit si ati fost gelosi pe cei care au votat cu convingere pentru basescu

    acum jubilati ca basescu a fost suspendat, si incercati sa va erijati in fosti fani ai lui

    mai bine recunoasteti deschis ca nu v-a placut de basescu, nu mai folositi scheme de manipulare kgbiste

  4. Aprilie 20, 2007 la 12:27 pm

    Nu sunt şi nu am fost de partea pesediştilor. Îi consider a fi o mare problemă a ţării noastre.
    Mi-a plăcut şi încă îmi place de Băsescu. Dar nu-l consider a fi potrivit pentru a fi preşedinte. S-ar putea să mă duc să votez pentru el, în ciuda politicienilor corupţi care l-au suspendat. Sau pentru altcineva. Sau să nu merg să votez.
    Cele scrise mai sus constituie părerea mea. Şi doar atât.

  5. 5 ionica
    Aprilie 20, 2007 la 2:52 pm

    Nu mi-am exercitat pana acum dreptul de vot decat o singura data, atunci cand s-a votat noua Constitutie (induiosat mai mult de apelul disperat al politicienilor). Ce-i drept nici n-am avut foarte multe ocazii (sunt inca tanar 🙂 ) , dar de data asta , la un posibil referendum cred ca ma voi prezenta. Nu neaparat ca sunt un mare fan Basescu dar mi se pare normal ca cetatenii sa dea o mare palma Parlamentului. O merita din plin. Nu pot rata o asemenea ocazie. 😉

  6. Aprilie 20, 2007 la 8:29 pm

    Ai dreptate Ionică. Părerea mea e că sunt puţine motive pentru care să votez cu Băsescu. Palma dată clasei politice ar fi unul dintre aceste motive…


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 123,874 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
Aprilie 2007
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

