31
Ian
08

Cum se face o cerere de concediu

Aveam nevoie de cateva zile libere de la serviciu, si imi tot storceam
creierii cum sa-l induplec pe sef sa-mi acorde zilele dorite.

Mi-am dat seama ca numai facand pe nebunul, o sa inteleaga ca nu se
poate folosi de serviciile mele.

In acea zi am ajuns mai devreme la munca, si m-am agatat de tavan,
punandu-mi totodata si picioare pe tavan.

Imediat una dintre colegele de birou, blonda, m-a observat cocotat acolo
sus si m-a si intrebat ce fac.

- Ssst, i-am spus, fac pe nebunul ca sa iau cateva zile libere. Ma dau
drept bec!

Cateva secunde mai tarziu, seful si-a facut aparitia in birou, si
desigur ca m-a si intrebat ce fac.
– Sunt un bec luminos! am exclamat eu.
– Ai inceput sa deviezi, omule ! a zis el. Iti dau o saptamana libera
ca sa-ti revii la normal.
Cum a zis asta, am si sarit jos si am iesit din birou.

Colega mea blonda a venit si ea imediat dupa mine, iar seful a si
intrebat-o unde se duce.
– Imi pare rau, sefu’, dar nu pot sa lucrez pe intuneric! a raspuns ea
cu seriozitate.

Primit pe mail. 


1 Response to “Cum se face o cerere de concediu”


  1. 1 Vreau Concediu
    ianuarie 6, 2009 la 10:49 am

    Suuuuuuuuuper!! Dar daca eu ma agat pe tavan, nimeni nu ma intreaba de ce, pt ca seful intra la 2 luni o data in biroul meu.


Lasă un răspuns

Gândeşte!

S-ar putea să-ţi placă...

Statistici

  • 116,174 vizite

Prieteni

Celeste Apartaments

Pensiunea Algino

Susţin

http://irrepressible.info/

http://www.victorkapra.ro/

tablog logo

Ia vezi:

tablog View Adrian Enache's profile on LinkedIn
ianuarie 2008
Lu Ma Mi Jo Vi Du
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

